Stanna eller gå?

Jag stör mig på att jag ska ha de så svårt med att lita på människor. Andledningen till att jag har det är för att jag har vart med om så mycket falskhet hos människoroch människor som jag har litat 100 % på har huggt mig i ryggen.
Jag har oftast inte problem med att öppna mig för folk men jag vet aldrig om dom kommer stanna eller gå. Det är det jag är räddast för att dom ska gå.. Jag har inte märkt det här så starkt förut. Det är nu den senaste tiden som jag verkligen har märkt hur svårt jag har det med att lita på människor. Jag är trött på att bli besviken på människor om och om igen.
Det finns så mycket falskhet här i världen att det är skrämmande. 
 
 

Kommentarer
Postat av: -

Så du menar att allt som hänt är dina "kompisars" fel? Eller vadå?

Svar: För det mesta ja. Visst har jag också gjort misstag här i livet det har vi alla. Det är inte bara kompisar det handlar om heller.
luuucifer.blogg.se

2014-10-18 @ 11:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0