No one could hurt me like you could've..

Somnade efter 6 imorses jag kunde verkligen inte somna.. Jag hade bara tankar om dig som snurra runt..
Ja drömde om dig.. allt det här hade hänt men du gav det en andra chans. Jag önskar bara att det kunde vara sant. men du skiter imig, du ignorerar mig totalt och det gör så jävla ont. Jag önskar jag kunde spola tillbaka tiden.. Jag vet inte hur jag ska ta mig igenom det här.. det går ut på skolan, jag kan inte koncentrera mig och jag vill inte gå upp ur sängen. Jag vill bara sova för det är då jag inte tänker. 
 
I’m shot in the lungs, I gasp, I can’t breathe
Just lay here with me, baby, hold me please
And I'd beg and I'd plead, drop to knees
And I'd cry and I'd scream, baby, please don't leave.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0