17/5 - 28/10

17/5 - 28/10
Det var dom bästa månaderna i mitt hela liv. Om du hade sagt nått så hade vi sluppit det här.
Jag hade hoppats på att det inte skulle bli så här med dig då jag såg en framtid ihop med dig. Jag har aldrig älskat någon mer än vad jag älskar dig. Jag önskar bara att du hade sagt något och jag fattar inte att du ger upp så lätt. Jag har en massa frågor som bara snurrar i huvudet men när vi väl ska prata så får jag bara blackout och glömmer bort allt. Allt var så bra och jag önskar att det kunde va så än.
Jag skulle aldrig försöka neka dig att va med dina vänner/familj men du sa aldrig nått.
Jag önskar bara att allt kunde va som vanligt så som det var förut.
 
Du var min pojkvän, bästavän och det bästa i mitt liv. 
 
Jag älskar dig.
I miss you and nothing hurts like no you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0