RMK & Toppen - Timbuk sa (toppen)

Vissa saker kanske dödar mig
men allting kan va över imorgon!
Men timbuk sa att allting löser sig även fast the botten is nådd.
 
Allting går runt fast det känns tungt,
ba stanna en stund och känn hur det fixar sig!
 
För vissa saker kanske dödar mig
men det e något som man får leva med!
 
Sover o dricker o äter för lite
inte plats för nån jävla rutiner.
 
Ingenting som man lär sig med tiden
oavsett hur jag vänder och vrider!
 
Aldrig varit något gott exempel
för så fort jag fått chansen har jag gått över gränsen.
 
Ingenting verkar enkelt nu fick lönen igår
men idag så är pengarna slut..
o jag vaknar o e bakis kostar att ligga på botten också, inget e gratis!
Lika trasig som vanligt, men men!
 
Allting går runt fast det känns tungt,
ba stanna en stund och känn hur det fixar sig!
Vissa saker kanske dödar mig
men allting kan va över imorgon!
Men timbuk sa att allting löser sig även fast the botten is nådd, the botten is nådd.
 
Samlar på mig problem, men jag skakar av dom!
Men dom föjer mig i bakspegeln kanske hinner dom ifatt mig sen.
Men jag ser inga fel för jag blundar för sanningen! 

Lever för sånt som gör mig glad 
även om det e sånt som man dör utav.
För det håller mig levande tar itu med problemen senare.
 
Men dåliga vanor har skadat min hälsa
men ingenting som jag tänker ändra! 
Ingen plan på att bättra mig! nej! för!
 
Allting går runt fast det känns tungt,
ba stanna en stund och känn hur det fixar sig!
Vissa saker kanske dödar mig
men allting kan va över imorgon!
Men timbuk sa att allting löser sig även fast the botten is nådd.
 
Allting går runt fast det känns tungt,
ba stanna en stund och känn hur det fixar sig!
Vissa saker kanske dödar mig
men allting kan va över imorgon!
Men timbuk sa att allting löser sig även fast the botten is nådd, the botten is nådd.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0